سرویس موسیقی هنرآنلاین: عبدالحسین مختاباد آهنگساز و خواننده از تولید آلبوم جدید خود خبر داد و به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: نام آلبوم جدیدم "ای کاش عشق" است که آن را چند سال پیش روی اشعار شعرای معاصر نظیر احمد شاملو، مهدی اخوان ثالث، هوشنگ ابتهاج و شفیعی کدکنی نوشتم. موسیقی این آلبوم را تنظیم کرده‌ام و فقط ضبط و اجرای کلام آن باقی مانده است.

او درباره سایر فعالیت‌های خود در حوزه موسیقی گفت: ان‌شاءالله امسال پر کارتر هستم و برنامه‌های اجرای زنده هم دارم. می‌خواهم در خارج از کشور روی صحنه بروم و کنسرت‌هایم در داخل کشور هم بعد از ماه صفر آغاز می‌شود.

مختاباد وضعیت آواز ایرانی را ضعیف عنوان کرد و توضیح داد: متأسفانه تعداد آوازخوان‌های خوب کشورمان کم شده است. امیدوارم کسانی که صداهای خوبی دارند، اهتمام بورزند و جلو بیایند و این بار را به دوش بکشند.

آهنگساز و خواننده موسیقی ایرانی در خصوص کمک رسانه به هنر نیز گفت: وضع امروز هنر خوب نیست و اقتصاد هنر وضعیت مناسبی ندارد. در این شرایط امیدوارم رسانه‌ها فضا را به سمتی ببرند که سرمایه‌گذاری و کار اقتصادی در هنر رونق پیدا کند که به تبع آن قطعاً اقتصاد هم رشد خواهد کرد.

عبدالحسین مختاباد در پایان انتظار خود از رسانه را این‌گونه عنوان کرد: انتظار دارم رسانه فعالیت همه هنرمندان فعال کشور را پوشش بدهد. موسیقی اصیل ایرانی در تلویزیون ملی مغفول مانده و حالا این بار بر روی دوش مطبوعات و خبرگزاری‌ها است که موسیقی ملی کشور را معرفی کنند. یک هنرمند هر چقدر هم که عالی کار کند اما رسانه‌ای برای معرفی او در سطح جامعه و بین‌الملل تلاش نکند، دیده نمی‌شود و کارش بی نتیجه خواهد شد.