سرویس موسیقی هنرآنلاین:

یک ملاقات تصادفی

بابک جهانبخش نوشت: دیدار اتفاقى رفیق جان، محسن یگانه خوش قلب و خوش صدا و خوش خاطره.

IMG_4003

معتمدی در "خندوانه"

محمد معتمدی نوشت: سلام به روی ماهتان، امشب مهمان خندوانه و رامبد جوان خواهم شد.

به رغم دلخوری هایی که بود و انتقاداتی که هست، صحبت های مکرری که در ماه های اخیر، برخی از مدیران و محاسن سپیدان محترم عرصهء فرهنگ و رسانه با بنده داشتند در نهایت مرا مهمان خنده های رامبد جوان عزیز کرد.

ممنونم اول از شما هواداران همیشگی ام و سپس از تهیه کننده محترم خندوانه و رامبد جوان عزیز، همچنین از مدیریت محترم شبکه نسیم و برخی بزرگان فرهنگ کشور که در این مدت تنهایم نگذاشتند و به یادم بودند.

واکنش به یک گزارش

امیدحاجیلی نوشت: مَنْ سَرَّ مومنا فَقَدْ سَرَّنى ؛ «هر کس مؤمنى را شاد کند مرا شاد کرده است » چنان که امام علی (ع) می فرماید : کسى که دلى را شاد کند خداوند عوض آن شادى و خرّمى، برایش لطف و خوشى معنوى مى ‏آفریند که بر اثر انجام کارهاى نیک به او روى مى ‏آورد. خوبیش اینه که همش در چهارچوب قانون و زیر چتر وزارت محترم ارشاد و حمایت بى دریغشون انجام میشه که به شخصه ازشون ممنونم ... بقیه ش مهم نیست که ، اون چیزى که اینجا زیاده از این کارشناس هاى محترم و افراد تنگ نظر و کسانى که دنبال سوژه هاى تکرارى و براى برنامه ساختن و تخریب هستند... خدارو شکر سوژه هم کم نیست ولى عجیبه برام که اون سوژه ها مهم نیستن ! در هر صورت از همین جا خسته نباشید میگم به همه عزیزان ... من که به شاد کردن دل مردم تو همین چهار چوب و قانون ادامه میدم و مثل همیشه با احترام کامل به قوانین وزارت ارشاد پایبندم . تا کور شود هر آنکه نتواند دید و حتى فرمایشات حضرت على هم براش اهمیتى نداره . یا على

Screenshot_2