گروه معماری هنرآنلاین: دوسالانه معماری شهری (UABB) شنژن و هنگ‌کنگ از مهم‌ترین رویدادهای حوزه معماری در جهان، با ارائه طیف گسترده‌ای از نمایش آثار معماری افتتاح شده است. این نمایشگاه با کیوریتوری لو آندونگ، پریس گونگ و اریک چن به مدت سه ماه میزبان آثار صدها هنرمند، طراح و معمار از ۱۵ کشور جهان است.  

«کیهان‌شناسی شهری» با شعار هم‌زیستی فضایی و ریتم‌های زمانی زندگی، محوریت این دوره از دوسالانه معماری شهری شنژن و هنگ کنگ را به خود اختصاص داده است. دوسالانه معماری شنژن و هنگ‌کنگ از پنج بخش اصلی تشکیل شده و ۱۷ اینستالیشن معماری را درکنار آثار دیگر به نمایش گذاشته است.

بخش اول با عنوان «سئوالات ضروری»، شامل آثار گرافیکی و دیجیتال است که با طرح پرسش‌هایی به معرفی مفهوم نمایشگاه می‌پردازد. بخش دوم خارج از نمایشگاه با عنوان «ماجراجویی انسان» قرار دارد که توسط پله‌ها، رمپ‌ها و میدان‌های زیرزمینی به نمایشگاه اصلی متصل می‌شود.

سومین بخش با موضوع «گفتگوی کیهانی» به بررسی محیط شهری را به عنوان نمایشی مینیاتوری از اکوسیستم‌های غیرانسانی می‌پردازد. «آزمایشگاه همزیستی» بعنوان چهارمین بخش با تمرکز بر تفکر کیهان‌شناسی در زمینه معماری/ شهری تحقیق می‌کند.

آخرین بخش با عنوان «نمایشگاه صفر»، در محل کارخانه آبجوسازی سابق در شنژن ساخته شده است. صدها اثر در اطراف فضای پیچ و خم مانند کارخانه پراکنده شده‌اند، فضایی که هنوز برخی از ویژگی‌های متمایز کارخانه را داراست. این نمایشگاه‌ها ایده‌های هنرمندان، طراحان و معماران مختلف را در مورد شهر و آینده به نمایش گذاشته است.