به گزارش هنرآنلاین، انجمن‌های علمی مهندسی مکانیک و برق دانشگاه جیرفت، انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه اسفراین با همکاری انجمن‌های علمی فعال سراسر کشور، دوره آموزش کامل نرم‌افزار انرژی پلاس را برگزار می‌کنند.

این برنامه از ۲۸ بهمن با تدریس احسان نادری، مدرس دوره‌های پیشرفته مهندسی در دانشگاه‌های سراسر کشور، به مدت ۲۴ ساعت برگزار می‌شود.

«طراحی و مدل‌سازی هندسه و معماری ساختمان با استفاده از نرم‌افزار SketchUp Google»، «توسعه مدل طراحی شده در نرم افزار OpenStudio و بررسی آبجکت‌های این پلاگین در محیط SketchUp»، «نحوه تعریف مصالح ساختمان، ساختار پوسته و اختصاص آن به وجود ساختمان توسط نرم‌افزار OpenStudio»، «مفاهیم ابتدایی انرژی پلاس و آشنایی با نرم افزار و نحوه انتقال ساختمان مدل شده به آن»، «تبدیل فایل‌های آب و هوایی گوناگون»،‌ «نحوه ایجاد سنسور کنترل اتوماتیک روشنایی» و «آموزش مطالعه پارامتری انرژی پلاس توسط نرم‌افزار jEPLUS» برخی از مباحث و سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام دوره و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی amozesh_daneshjoyi@ در تلگرام یا شماره ۰۹۹۲۲۸۲۳۶۶۵ در واتساپ پیام ارسال کنند.