گروه معماری هنرآنلاین: خلاقان شرکت معماری ژاپنی ساناآ بخش جدیدی به نگارخانه نیوساوت ولز در سیدنی افزودند. این پروژه با عنوان «پروژه مدرن سیدنی» اولین بار  سال ۲۰۱۹معرفی شد و مهم‌ترین پیشرفت فرهنگی این شهر در پنج دهه اخیر است.

نگارخانه نیوساوت ولز اولین پروژه شرکت معماری ساناآ در استرالیا به‌شمار می‌رود و تحولات زیادی در موزه اصلی شهر به وجود خواهد آورد ضمن اینکه فضای آن را از طریق یک باغ هنری عمومی به بندر سیدنی پیوند خواهد داد. این طرح، فضای نمایشگاهی گالری هنری موجود را دو برابر می‌کند و یک مخزن نفت از کار افتاده جنگ جهانی دوم را به عنوان فضای هنری زیرزمینی تغییر کاربری می‌دهد.

این  پروژه ۵۴۰ میلیون دلاری مشرف به بندر سیدنی، تضاد مدرنی را با خانه نئوکلاسیک موجود در قرن ۱۹ ارائه می‌کند. ساختمان جدید با نوع نئوکلاسیک به جا مانده از قرن ۱۹ آن تفاوت‌های زیادی خواهد داشت و نور، شفافیت و فضای باز سراسر سازه را فرا خواهد گرفت.

گالری هنری سانا

پروژه مدرن سیدنی دارای فضاهای اختصاصی با نمایش‌های هنری بومیان و جزیره‌نشینان تنگه تورس خواهد بود. گالری هنری نیوساوت ولز مجموعه ای بیش از ۳۶هزار شی شامل بیش از دو هزار اثر تاریخی و معاصر از هنر بومیان و جزیره نشینان تنگه تورس را در ۷۴ سال گذشته به دست آورده است.

گالری هنری سانا

نگارخانه نیوساوت ولز در سیدنی از سوم دسامبر میزبان بازدیدکنندگان است.