به گزارش هنرآنلاین، مراسم اهدای احکام دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو در یزد با حضور استاندار این شهر، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیران استانی در یزد برگزار و احکام اعضای شورای راهبردی و شورای سیاست‌گذاری این دفتر توسط دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و استاندار یزد اهدا شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این دیدار با ابراز خرسندی از اینکه برای نخستین بار دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو-ایران در یزد تشکیل می‌شود ابراز خرسندی کرد و گفت: از همه ظرفیت‌های استان یزد برای بیشترین بهره‌وری در استان استفاده می‌کنیم.

حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران نیز در این مراسم از همه مسئولان و مدیران و نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر یزد درخواست کرد با تمام توان قدم به عرصه بگذارند و با کمیسیون ملی یونسکو-ایران همراهی کنند تا بیشترین بهره‌وری برای استان یزد به بهانه ایجاد دفتر استانی یونسکو که برای نخستین بار تأسیس می‌شود به دست آید.

جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی شهردار یزد نیز از حسن نظر کمیسیون ملی یونسکو-ایران، برای ایجاد فضای همکاری‌های بین‌الملل و اندیشه جهانی‌سازی ظرفیت‌های بومی و محلی یزد تقدیر کرد و گفت: با تمام توان برای استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون ملی یونسکو-ایران، بسیج خواهیم شد.

وی یادآور شد: با تأسیس دفتر استانی یونسکو در یزد، سایر دفاتر نیز از این مهم بهره‌مند خواهند شد.