سرویس معماری هنرآنلاین: با هدف انتقال تجربیات اساتید معماری اسلامی، کارگاه "آموزش کتیبه نویسی با خط کوفی و بنایی" برگزار می‌شود.

در این کارگاه احد ترابی اراکی، کاتب کتیبه‌های معاصر بیش از هزار مسجد در ایران و جهان و بنیان‌گذار گنجینه مشاهیر ایران و اسلام ، برگرفته از خطوط نسخ و ثلث، نستعلیق، شکسته و کوفی به عنوان مدرس و سخنران حضور خواهد داشت.

در جلسات اول، دوم و سوم این کارگاه مبانی "کتیبه‌نویسی با خط کوفی" آموزش داده خواهد شد و در جلسات چهارم و پنجم "کتیبه نویسی با خط بنایی" آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه می‌توانند پس از تماس با ادمین کانال تلگرام مرکز معماری اسلامی به آدرس t.me/irac_ir ، فرم ثبت نام را دریافت و کامل کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، متقاضیان باید،تصویر فیش واریزی به مبلغ 100.000 تومان را به ادمین کانال مرکز معماری اسلامی ارسال کرده و جهت رزرو کلاس اقدام کنند.

شایان ذکر است، برای شرکت در این دوره نیازی به داشتن پیش‌زمینه خوشنویسی نیست. با توجه به محدود بودن ظرفیت کارگاه اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. به همراه داشتن قلم و کاغذ برای هنرجویان الزامی است.

شرکت در کارگاه در قالب گروه‌های ۱تا۳ نفر خواهد بود و در پایان نیز به هنرجویان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

ضروری است که شرکت‌کنندگان دانشجو باشند. همچنین اهدای گواهی منوط به تائید مدرس خواهد بود.

برای شرکت‌کنندگان نیاز به تسلط بر نرم‌افزارها نیست،ارائه و کورکسیون به دو صورت نرم افزاری و دستی ممکن خواهد بود.

ضمن اینکه در طول دوره متخصصین نرم‌افزارهای مدلسازی، رندرینگ و ارائه نیز حضور دارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 66487866-021 و کانال تلگرامی @irac_ir تماس حاصل و یا به سایت مرکز به نشانی WWW.IRAC.IR مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، کارگاه "آموزش کتیبه‌نویسی با خط کوفی و بنایی" طی 5 جلسه از سه شنبه 1 آبان ماه تا 6 آذرماه از ساعت 14 الی 17 در  مرکز معماری اسلامی واقع در تهران،خیابان ولیعصر، پایین‌تر از سه‌راه جمهوری، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک 7 برگزار می‌شود.