سرویس معماری هنرآنلاین: واژه " هشتگ" که از سال 2014 به طور رسمی به دیکشنری انگلیسی آکسفورد راه یافته، امروز ابزاری کارآمد است که کابران فضای مجازی را قادر می‌کند تا به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ابزار حقیقتاً به کمک کاربران  جدی تر فضای مجازی هم آمده تا آنچه به عنوان مخاطبان حرفه‌ای و به شکلی پی‌گیرانه دنبال می‌کنند، به یافته‌های مناسب تری منجر شود.  در یکی از این بررسی‌ها که وبسایت آرک دیلی صورت داده، مشخص شده که مخاطبین این نشریه برای دست پیدا کردن به آثار شاخص عکاسی معماری در اینستاگرام به عنوان یک رسانه مبتنی بر تصویر از هشتگ‌ها یاری گرفته‌اند.  

با توجه به استقبال فزاینده مخاطبان حوزه معماری شاید این سئوال بیش از پیش اهمیت پیدا کرده که برای رصد بهترین آثار عکاسی معماری کدام هشتگها را می‌توانید دنبال کنید؟ بررسی این نشریه در تعدادی از برچسب‌ها و چندین میلیون  تگ‌های مرتبط با این موضوع تا اندازه‌ای به این سئوال پاسخ می‌دهد.

هشتگ   architecture# در اینستاگرام با بیش از 73 میلیون پست در این زمینه مرتبط است. همچنین بیش از 8 میلیون پست از طریق هشتگ architecturelovers# با این موضوع اتصال دارد.

بیش از 5 میلیون پست هم با هشتگ architecturephotography# برچسب گذاری شده‌اند و بالاخره هشتگ   Archdaily# با بیشتر از 2 میلیون پست با موضوع عکاسی معماری در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

4 Best Instagram Hashtags To Follow If You Want to See Great Architecture,via ArchDaily