سرویس معماری هنرآنلاین: فراخوان فستیوال جهانی معماری در سال ۲۰۱۸ در حالی منتشر شده که در میان چهار عضو ارشد داوران این دوره از جشنواره نام محسن مصطفوی معمار ایرانی مقیم آمریکا نیز دیده می‌شود. سه عضو دیگر هیأت داوری " دیوید آجایه"، " لی ژیادونگ" و " ناتالی د ورایس" هستند.

محسن مصطفوی معمار ایرانی مقیم آمریکا، ریاست مدرسهٔ عالی طراحی دانشگاه هاروارد را در کارنامه دارد. او همچنین از داوران جایزه معماری آقاخان است. مصطفوی سابقاً ریاست دانشکده معماری دانشگاه کرنل بود و قبل از آن نیز در دانشگاه پنسیلوانیا به تدریس اشتغال داشت. مصطفوی همچنین مدتی ریاست مدرسه معماری AA در لندن (به قولی معتبرترین مرکز آموزش معماری در اروپا) را بر عهده داشت. او از اعضای موسسه سلطنتی معماران انگلستان است.

جشنواره جهانی معماری  یک رویداد سه روزه برای معماران و متخصصان طراحی داخلی است که امسال یازدهمین دوره را پشت سر می‌گذارد. امسال این جشنواره از 28 تا 30 نوامبر در آمستردام برگزار می‌شود.

فستیوال جهانی معماری به برگزیدگان شانس این را می‌دهد که مارکت و کمیسیون‌های جدیدی به دست آورند و تحت پوشش رسانه‌های تلویزیونی به ارائه ایده‌هایشان بپردازند.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند پروژه‌های تکمیل شده و یا طرح‌های اجرا نشده خود را در 35 بخش ارئه دهند و شانس خود را برای رقابت در یک صحنه بین‌المللی، بین نخبگان معماری و دریافت جایزه افتخار WAF امتحان کنند.  

گفتنی است که پروژه‌های تکمیل شده اعم از ساختمان‌ها و محوطه‌ها باید بین تاریخ 1 ژانویه 2016 تا 1 ژوئن 2018 باشد.

منبع: worldarchitecturefestival