سرویس مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی مکزیکوسیتی است که در آن غرفه‌هایی به سفارتخانه‌های کشورهای مختلف تعلق می‌گیرد و شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان امکان شناخت فرهنگ‌ها، سنت‌ها و آداب ملل مختلف را می‌یابند.

اکسپوی آئین دوستی و صلح ملل با عنوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ‌های دوست، اواخر اردیبهشت‌ سال جاری در مکزیکوسیتی برگزار می‌شود و ایران نیز با نمایندگانی در حوزه مد و لباس در این رویداد حاضر می‌شود.

طراحان مد و لباس فرصت دارند تا تاریخ 31 فروردین 96 به منظور ثبت نام برای حضور در این رویداد اقدام کنند و در این راستا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88945003 و 88948184 و 09367647017 تماس حاصل نمایند.

این نمایشگاه در سال 2009 آغاز به کار نموده و هر سال بر موفقیت آن افزوده می‌شود تا جایی که سال 2016 میزبان بیش از 3.500.000 نفر بازدیدکننده بود.

در این نمایشگاه کشورهای مختلف به ارائه اطلاعات در زمینه آداب و سنن ، مکان‌های دیدنی، موسیقی، رقص‌های سنتی، لباس‌های سنتی، غذاهای سنتی، دانشگاه‌های کشور ،  صنایع‌دستی، جاذبه‌های توریستی، تفریحی و غیره می‌پردازند.

برای سال 2017 به هر کشور دو غرفه تعلق می‌گیرد : 1. غرفه فرهنگی که شامل صنایع دستی، اطلاعات در مورد کشور، جاذبه‌های توریستی، دانشگاه‌ها، موسیقی و غیره است 2. غرفه مواد خوراکی شامل غذاهای سنتی کشور، خشکبار ، شیرینی و غیره است؛ در هر دو غرفه امکان فروش کالاهای مورد نمایش وجود دارد.

همچنین فضایی برای اجرای گروه‌های موسیقی و رقص سنتی، نمایش و تئاتر نیز در نظر گرفته شده است که بنا بر میزان علاقه و توانایی کشورهای شرکت‌کننده تعداد اجراها تعیین می‌شود.