سرویس مد و لباس هنرآنلاین: موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد که تا پیش از این میزبان نمایشگاه‌هایی همچون پوشاک سنتی سیستان، پوشاک اقوام کرد، پوشاک طراحان ایرانی و همچنین برپایی کارگاه‌های دوخت و دوزهای سنتی و بومی مناطق گوناگون ایران بوده است، برای نخستین بار میزبان نمایشگاه پوشاک دیده ‌نشده از دربار پهلوی می‌شود.

این نمایشگاه از سه‌شنبه 12 بهمن افتتاح می‌شود و به مدت 10 روز و تا روز 22 بهمن‌ماه در موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد دایر است.

نمایشگاه موزه پوشاک سلطنتی سعدآباد شامل لباس‌های رسمی و تشریفاتی پهلوی است که بیشتر در مزون‌های معروف و بنام فرانسوی به سفارش دربار پهلوی تهیه شده است.

ساختمان فعلی موزۀ پوشاک سلطنتی، کاخ تابستانی شمس پهلوی، خواهر تنی محمدرضا پهلوی بود که در حال حاضر مجموعه‌ای شامل عکس و پوشاک برخی از اعضای خانواده پهلوی به خصوص فرح، محمدرضا، اشرف و شهناز پهلوی و همچنین برخی از اشیاء تزیینی مربوط به دوره پهلوی دوم در آن به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت 8 تا 17 به نشانی تجریش، میدان دربند، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.