به گزارش هنرآنلاین، مصطفی گواهی رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره هنر دهم، دبیر این رویداد فرهنگی - هنری را منصوب کرد. در متن این حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای مهدی جمشیدی

به موجب این حکم و نظر به تجربه و تخصص جنابعالی، به پیشنهاد شورای سیاستگذاری جشنواره به عنوان "دبیر دومین جشنواره هنر دهم" منصوب می‌شوید.

.جشنواره "هنر دهم" علاوه بر جایگاه فرهنگی و هنری خود به جهت ارتباط گسترده با نوجوانان و جوانان جامعه، از حساسیت و اهمیت بسیاری برخوردار است. این ویژگی، لزوم دقت و تدبیر در تمامی مراحل برنامه ریزی و اجرای جشنواره را دو چندان می‌کند.

دومین جشنواره "هنر دهم" اینبار در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود و توجه خاص به علایق، خواسته‌ها و نیازهای این مقطع سنی ویژه و بهره گیری از رهنمودهای صاحبنظران می‌تواند زمینه ساز برپایی رویدادی موفق و اثرگذار در نسل پر شور و امید کشور عزیزمان باشد.

پیشنهاد الگوهای مناسب مدل مو به جامعه به ویژه قشر جوان و تشویق آنان به بهره گیری از مدل‌های بومی که متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اصیل ایرانی است – از اهداف و دغدغه‌های این شورا و کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بنابر این گزارش؛ دومین جشنواره هنر دهم در بخش برترین‌های مدل مو پسرانه در گروه سنی کودک و نوجوان و رده سنی 6 تا 18 سال در تهران برگزار می‌شود و اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور این رویداد را برگزار و مجری طرح آن گروه فرهنگی - هنری ناب است.