سرویس مد و لباس هنرآنلاین: خشایار فرزاد، عضو هیئت‌ مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران درباره چند و چون برگزاری تور بازدید از کارخانجات نساجی استان گیلان به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: پس از گردهمایی و پاتوق جامعه متخصصین در استان‌های تهران، اصفهان، یزد و مازندران این بار در پاتوق و تور بازدیدی گیلان میزبان فعالان حوزه نساجی و پوشاک هستیم.

او تصریح کرد: بیشتر برندهای ایرانی اتاق فکر طراحی ندارند و یکی از اهداف برپایی تورهای بازدیدی در این مجموعه کمک برای ایجاد این بخش مهم در کارخانه‌های تولیدی است.

فرزاد با اشاره به اینکه چنین گردهمایی‌هایی می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد ارتباط پویا میان جامعه پوشاک و نساجی ایفا کند، اظهار داشت: یکی از مشکلات زنجیره مفقوده نساجی، عدم پیوند با طراحان و تولیدکنندگان پوشاک است و لازم است با نگاهی متخصصانه این دو مهم به یکدیگر متصل شوند.

عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران در ادامه اطلاعاتی درباره کم و کیف برپایی جدیدترین تور بازدیدی این جامعه مطرح کرد که جزئیات آن در فایل تصویری زیر ارائه می‌شود: