سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در نگاه نخست، آنچه در لباس احسان کرمی مجری تلویزیون و گوینده رادیو در اجرای کنسرتش بیش از هر یک از اجزای آن چشم‌نواز است طرح بته‌جقه‌ای است که در قسمت فوقانی کت، بخشی از سینه و یقه را پوشانده و روی شانه‌ها گسترده شده است که تداعی‌گر پارچه ترمه‌هایی است که به عنوان بالاپوش در قبایی که مردان قدیمی آن را می‌پوشیدند و البته در روی کت به شکل ژیله نصفه و نیمه کار شده است.

تکه‌ای از همین پارچه در سرآستین‌های کت نیز به کار رفته که با توجه به زمینه پارچه تناسب خوبی با کتی که کرمی به تن دارد و به رنگ مشکی است برقرار کرده است، در ردیف دکمه‌های جلوی کت با استفاده از نواری از جنس همین پارچه یراق‌دوزی را شاهد هستیم.

البته بهتر بود از رنگ و جنس پارچه کت یقه طوقه‌ای برای کت در نظر گرفته می‌شد تا قسمتی از گردن کرمی را می‌پوشاند. به این ترتیب هم ترکیب کت بسیار نزدیک و شبیه به فرم بالاپوش سنتی ایرانی تا پیش از مرسوم شدن کت‌های غربی که دارای فوکول بودند می‌شد و هم پارچه ترمه مانندی که سینه و شانه‌های کرمی را پوشانده است بیشتر خودنمایی می‌کرد.

از جمله ویژگی‌های دیگر این لباس خوش‌قواره بودن آن است و اینکه در نگاه نخست مخاطب را به یاد کت‌های قدیمی که در محافل رسمی پوشیده می‌شد، می‌اندازد.

به هر تقدیر کرمی نخستین کنسرت خود را با بر تن داشتن لباسی درخور ایران و ایرانی پشت سر گذاشت و نشان داد هم در فضای اجرا و هم به عنوان خواننده، فردی خوش‌پوش و باسلیقه است.

کنسرت گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی، 28 مرداد در سالن اصلی برج آزادی برگزار شد.