گروه مد و لباس هنرآنلاین: بدون شک با مشاهده ویژگی‌های گران‌قیمت‌ترین کفش‌های دنیا تا پایان سال 2022 شگفت زده خواهید شد حال آنکه جالب است بدانید که بیشتر کفش‌های لوکس برای خانم‌ها و توسط آقایان ساخته شده‌اند.

این کفش‌های طراحی شده توسط طراحان برتر جهان که نمادی از تجمل‌گرایی در دنیای مد نیز به شمار می‌روند، در ساخت از مواد بسیار ارزشمند و گران‌قیمت بهره برده‌اند و به طور معمول قیمت یک جفت از چنین کفش‌هایی، هزاران دلار است.

در این مطلب، با فهرستی از گران‌ترین کفش‌های جهان آشنا شوید:

گران ترین کفش های جهان

کفش‌های Passion Diamond گران‌ترین کفش‌های جهان تا سال 2022 میلادی هستند. طراح کفش‌های لوکس Jada Dubai با همکاری Passion Jewelers از کفشی که در حال حاضر به عنوان گران‌ترین کفش دنیا شناخته می‌شود، رونمایی کرد. کفش‌های استیلتو که برای نخستین بار در برج‌العرب دبی به نمایش گذاشته شده‌اند، از طلا، چرم و ابریشم‌اند. این کفش دارای بیش از 230 قطعه الماس است. Passion Jewelers این کفش‌های لوکس را در مدت 9ماه با همکاری Jada Dubai طراحی و تولید کرد.

 

گران ترین کفش های جهان

کفش‌های پاشنه‌دار Debbie Wingham دومین کفش گران‌قیمت جهان تا سال 2022 است. این جفت کفش توسط طراح بریتانیایی Debbie Wingham طراحی شده است. کفش‌های پاشنه‌دار Debbie Wingham دارای زیپ و زیره طلای یکدست است، چرم آن به رنگ طلای 24 عیار بوده و دوخت آن با نخ طلای 18 عیار به انجام رسیده است. طراح این کفش با طراح کفش کریس کمبل همکاری کرده بود تا این کفش‌ها را برای یک مشتری خصوصی بسازد که هدیه‌ای برای تولد 30 سالگی یکی از اعضای خانواده او باشد. کل فرآیند ساخت این کفش بیش از 100 ساعت به طول انجامیده است. این کفش دارای الماس‌های صورتی سه قیراطی و الماس‌های آبی یک قیراطی است.

گران ترین کفش های جهان

14 دسامبر 2008 یک روزنامه نگار عراقی به نام منتضار الزیدی، جفت کفشی را که پوشیده بود به سمت رئیس جمهور وقت ایالات متحده، جورج دبلیو بوش، پرتاب کرد. این کفش‌ها در نهایت به قیمت 10 میلیون دلار خریداری شدند. سازنده این کفش در یک هفته، سفارشی انبوه و نزدیک به 300 هزار جفت کفش مشابه دریافت کرد.

گران ترین کفش های جهان

در سال 1989 میلادی، رونالد وینستون، پسر طراح جواهرات معروف هری وینستون، قصد داشت پنجاهمین سالگرد ساخت فیلم «جادوگر شهر اوز» را به مجلل‌ترین شکل ممکن برگزار کند. پس از دو ماه و با به کار گیری 4هزار و 600 یاقوت، خانه مد هری وینستون، نسخه خود از دمپایی‌های یاقوت معروف این فیلم کلاسیک را رونمایی کرد. این کفش‌ها نه تنها دارای 1350 قیراط یاقوت هستند، بلکه 50 قیراط الماس نیز دارند.

گران ترین کفش های جهان

کفش‌های پاشنه بلند ریتا هیورث بازیگر امریکایی که به خوبی تزئین شده و گران‌ترین کفش‌های استوارت وایتزمن به شمار می‌‌روند، دارای الماس و یاقوت کبود است. این جفت کفش که از ساتن رنگ مسی ایجاد شده، جذاب‌ترین کفشی است که این برند تاکنون عرضه کرده است.

گران ترین کفش های جهان

یک جفت کفش گرانقیمت دیگر از مجموعه استوارت وایتزمن، دمپایی‌های سیندرلا از 565 الماس کویات با متریال پلاتین و توری است.

گران ترین کفش های جهان

یک جفت کفش پاشنه بلند تانزانیت که توسط استوارت وایتزمن طراحی شده است با 185 قیراط سنگ‌های قیمتی تانزانیت آبی روشن همراه با تانزانیت 28 قیراطی پوشیده شده که به زیبایی آن می‌افزاید.

 

گران ترین کفش های جهان

این کفش‌های سفارشی جیسون آراشبن با الماس پوشیده شده توسط نیک کانن در هنگام میزبانی از فصل آخر سریال America’s Got Talent پوشیده شده است و دارای بیش از 14هزار الماس سفید با تراش دور روی طلای سفید است.

 

گران ترین کفش های جهان

یک خواننده رپ کانادایی به نام دریک اکنون یک تاجر بوده که مالک این برند کفش Air Jordan نیز است. طلای جامد OVO x Air Jordans در سال 2016 میلادی در آمریکا ساخته شد. این کفش‌ها پوشیدنی نبوده، بیشتر شبیه یک مجسمه هستند و برای مردان ساخته شده‌اند.

 

گران ترین کفش های جهان

و بالاخره یک جفت از این کفش‌های یاقوتی که توسط استوارت وایتزمن طراحی شده‌اند، دارای کفی از ساتن قرمز است. همچنین دارای 600 یاقوت بوده که وزن هر یک از آنها به نزدیک به 1 پوند می‌رسد.

جدول مشخصات مربوط به قیمت و منطقه سازنده این 10 کفش در ادامه منتشر می‌شود:

Untitled