به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیدمجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس و دبیر شورای فرهنگ عمومی درباره جزئیات رونمایی از لباس طرفداران تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر گفت: در لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران تصویری از یوز ایرانی و «پیروز» و چیزی که منتسب به ایران باشد، نداشتیم. از این رو، با الزام ستاد فرهنگی رسانه‌ای جام جهانی به کارگروه مد و لباس، این طرح از میان ایده‌های برگزیده رویداد «لباس طرفدار ایرانم» برای لباس طرفداری تیم ملی انتخاب شد.

او افزود: برای بسته ویژه طرفداران، تن‌جامه، مُچ‌بند، سربند و کلاه تعبیه شده است که در حال حاضر به‌صورت عمده در بازار به فروش می‌رسد و مجموع قیمت حداقلی این بسته ۳۳۰ هزار تومان است.

لباس طرفداران تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر پس از اعلام فراخوان رویداد «طرفدار ایرانم» با هماهنگی و نظارت فدراسیون فوتبال، شورای فرهنگ عمومی و وزارت ورزش و جوانان با طرحی از آمیتیس مشایخی انتخاب و به تصویب رسیده و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان مانده تا جام‌جهانی این بسته را به صورت عمده در تماس با شماره 09100019194 تهیه کنند.