به گزارش هنرآنلاین، نخستین جشنواره صنایع‌دستی «ترنج» با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، انجمن بانوان کارآفرین عقیق، سازمان ارتباطات اسلامی و کانون هنری دایا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا 30 تیرماه فرصت دارند آثار خود را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دهند.

موضوع جشنواره «تجلی هنرهای اسلامی در صنایع‌ دستی» است که علاقه‌مندان می‌توانند با تکنیک و سبک آزاد، آثار خود را به‌صورت تابلو در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و آثار حجم و مجسمه به طول ۵۰ سانتی‌متر ارسال کنند.

پس از اعلام نتایج، پذیرفته‌شدگان در مرحله نخست با هماهنگی دبیر جشنواره، آثار را در تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد به دبیرخانه متمرکز جشنواره در تهران تحویل خواهند داد.

آیین اختتامیه این رویداد با اهدای گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان و اهدای جوایز که در کوشک باغ هنر برگزار می‌شود. زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و اعلام نتایج، دوم تا ششم شهریورماه ۱۴۰۱  اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد با شماره واتساپ ۰۹۳۸۶۵۷۳۴۶۲ در ارتباط بوده و یا به صفحات اینستاگرام جشنواره به نشانی @honar.kok و @aghighngo مراجعه کنند.