به گزارش هنرآنلاین، دپارتمان روابط عمومی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران اعلام کرد، این انجمن به منظور جریان‌سازی فرهنگی و به عنوان یکی از اهداف بنیادین خود، شناسایی دانشجویان، هنرجویان و هنرمندان مستعد و علاقه‌مند در زمینه طراحی پوشاک مدارس و ترویج طرح‌های اسلامی ایرانی این حوزه تخصصی، طی یک اقدام حمایتی و تشویقی در نظر دارد ضمن تأمین رایگان الگو و متریال مورد نیاز به منظور پیاد‌ه‌سازی طرح‌های دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به حوزه پوشاک مدارس در سراسر کشور، در صورت توافق، نمونه پیاده‌سازی‌شده را خریداری و در جشنواره‌ها و رویدادهای ملی به نام طراح به نمایش گذارد.

در مشروح این طرح آمده است:

در مرحله نخست، انجمن متریال مورد نیاز بیش از 3هزار طرح را تأمین کرده است که درصورت استقبال علاقه‌مندان از این طرح، مراحل بعدی حتی‌الامکان در ابعاد وسیع‌تر و با در نظر گرفتن امتیازات حمایتی و تشویقی بیشتر اجرا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را بدون محدودیت در تعداد، به نشانی تهران، محله عباس‌آباد، اندیشه، خیابان شهید برادران کاووسی‌فر، خیابان شهید دکتر بهشتی، پلاک 148، طبقه چهارم، واحد 6 و کد پستی 1577954817 ارسال کرده تا پس از بررسی در کمیته کارشناسی انجمن و در صورت کسب امتیاز لازم، از مزایای طرح برگزیده بهره‌مند شوند.

طر‌ح‌های برگزیده قابل ثبت و ضبط در بانک طرح این انجمن، حاوی طرح‌های برگزیده جشنواره مد و لباس فجر، دارای شناسه شیما و یا مالکیت معنوی (فکری) است.

همچنین با هدف کارآفرینی برای جوانان متخصص و هنرمند، درصورت حصول توافق، خرید حقوق مادی طر‌ح‌های برگزیده از دیگر امتیازات این طرح به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح حمایتی و تشویقی انجمن، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 الی 14 با دبیرخانه انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران تماس حاصل نمایند.

شماره تماس:88546871-021

شماره واتساپ: 09398510088   

اینستاگرام: iranmodesch@