به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هشتمین دوره جشنواره ملی نقش تن‌پوش، دبیرخانه این جشنواره در نظر دارد تا همزمان با مرحله رقابتی جشنواره، نشست‌هایی آموزشی‌ را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، چهارمین نشست آموزشی هشتمین جشنواره نقش تن پوش، ششم اردیبهشت ماه با موضوع «توانایی‌های لازم برای بازار کار طراحان لباس» با حضور آزاده عسگری از طراحان و صاحبان برند در حوزه مد و لباس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره نقش تن‌پوش به نشانی http://instagram.com/department_mode نشست آموزشی مذکور را دنبال کنند.

هشتمین جشنواره نقش تن پوش تیرماه ۱۴۰۰ به همت جهاد دانشگاهی هنر و با همکاری برندهای پوشاک و حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دانشگاه‍‌ها و دانشکده‌های هنری، ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و اتحادیه‌ها و صنوف پوشک به دبیری امین مختاری برگزار می‌شود.