به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید مهدی جعفری دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره مد و رسانه با هدف معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره، روز سه‌شنبه چهارم دی ماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار رودکی برگزار می‌شود.

جعفری افزود: این جشنواره در گام نخست توانست ۱۴۷ اثر را دریافت کند و پس از چند مرحله داوری در دو بخش صداوسیما، دیداری و شنیداری، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مکتوب و الکترونیک برگزیدگان خود را بشناسد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه بیان کرد: 147 اثر از 43 شرکت کننده در بخش‌های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از داوری، آثار در بخش‌های مکتوب، الکترونیک، دیداری شنیداری و هنرهای رسانه‌ای 18 نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

او افزود:  امیدوار هستیم این جشنواره پایگاهی برای رصد و ارزیابی فعالیت‌ها و همچنین ترغیب و تشویق خبرنگاران رسانه‌های مختلف برای پرداختن به حوزه نو و بکر مد و رسانه باشد.

جعفری تصریح کرد: در این مراسم حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری ها و روزنامه‌ها حضور دارند.