به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش، عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی طی نشستی از زحمات و تلاش عوامل برگزاری ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش تجلیل کرد.

در این نشست که با حضور بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی واحد هنر، الهام زایجانی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و دبیر جشنواره، مهدی محمودی رئیس هیئت داوران، صاحبان برند همراه با این رویداد، برگزارکنندگان ورکشاپ در شهرستان‌ها و دیگر عوامل در سالن جلسات ساختمان جهاددانشگاهی برگزار شد، الهام زایجانی دبیر جشنواره و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد هنر ضمن ارائه گزارش عملکردی از این دوره جشنواره، دستاوردهای دوره ششم را مثبت ارزیابی کرد و خواستار حمایت‌های هرچه بیشتر بخش دولتی و خصوصی از این رویداد فرهنگی و هنری شد.

علیزاده نیز در این نشست با اشاره به لزوم برپایی کارگاه‌ها آموزشی و نمایشگاه‌های تن پوش با محوریت حفظ و احیای سنت و فرهنگ اسلامی ایرانی، جشنواره نقش تن‌پوش را حرکتی درخور توجه و مثبت در میان مجموعه فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی ارزیابی کرد و با اهدای لوحی از عوامل تقدیر به عمل آورد.

آثار برگزیده پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش به تولید انبوه رسید

 سه اثر از میان آثار برگزیده پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد هنر به تولید انبوه رسید.

این آثار که از سوی دو برند "سله بن" و "بادی اسپینر" و با امضای طراحان به تولید انبوه رسیده، طی روزهای اخیر در فروشگاه‌های این دو برند عرضه شده است.

قرار است آثار برگزیده ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش نیز به مرحله تولید و عرضه رسند.

جشنواره سراسری نقش تن پوش، تا کنون در 6 دوره متوالی از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری دانشگاه هنر به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار شده است و به زودی فراخوان هفتمین جشنواره نقش تن‌پوش منتشر می‌شود.

در ادامه تصاویری از سه طرح تولید شده توسط دو برند "سله بن" و "بادی اسپینر" را ببینید:

IMG_6852

IMG_6851 (2)

IMG_6853