به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،  نخستین جلسه هماهنگی بخش زیورآلات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در محل این کارگروه برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی مانند ضرورت انسجام‌بخشی فعالیت‌ها، ساماندهی و افزایش ثمربخشی طراحی در این حوزه، ایجاد ارتباط فعال در بین طراحان زیورآلات، برقراری حلقه ارتباطی بین اجزا دربرگیرنده، تجاری­سازی محصولات، افزایش دانش فنی، حمایت از نوآوری‌ها و بین ساختار و بررسی چالش‌های در پیش رو مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

در این جلسه حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تشکر از فعالیت تمامی دست‌اندرکاران و هنرمندان و پیشکسوتان و داوران بخش زیورآلات هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس کشور از حمایت این کارگروه برای ایجادی ساختاری مناسب و تأثیرگذار و برنامه‌ریزی راهبردی و ایجاد ساختار مناسب با توجه به ارزش‌های تمدنی و فرهنگی ایران اسلامی و همچنین افزایش فعالیت تا بخش زیورآلات کارگروه را خواستار شد.

در ادامه مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع و وجود ظرفیت‌های گسترده طراحی زیورآلات در سراسر کشور اقدامات لازم برای برنامه‌ریزی و ساماندهی این حوزه به‌صورت هدفمند و پیش‌بینی ساختاری مناسب و با مشارکت تمامی دست‌اندرکاران علمی، دانشگاهی، صنفی و با حضور هنرمندان پیشکسوت صورت پذیرد.

در این جلسه اساتیدی مانند محبوبه توکلی، نعمتی، دکتر اژدری، فرهنگ زاجفروش‌ها، مهندس غفاری و سیف الهی حضور داشتند.