سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در هفته گذشته مقاله‌ای در رسانه "مد و پوشاک" منتشر شد که خواندن آن برای دوستداران روزهای بارانی و سرد و طرفداران پروپا قرص گرایش‌های مد پائیزه توصیه می‌شود.

اینک زمان آن رسیده که از روسری و شال‌های خود استفاده کنید.

پاییز در دنیای مد فصل جذابی است چرا که می‌توانید لایه‌های مختلف لباس‌ها را از روی هم بپوشید و از انواع زیور آلات نیز استفاده کنید و با توجه به اینکه هوا هنوز به سردی زمستان نیست با باز گذاشتن تکمه‌های بالاپوش خود، قادر به نمایش لایه‌های زیرین لباس خود نیز خواهید بود.

در این میان با توجه به تنوع رنگ، مدل، طرح، جنس و سایز روسری‌ها، می‌توان با انواع و اقسام گره‌ها و سبک‌ها، استایل پاییزه خود را با استفاده از آنها شیک‌تر و زیباتر کرد.

مد و لباس1

بطور مثال:

روسری‌های کوچک ابریشمی در رنگ‌های شاد و سرزنده، هر لباس ساده‌ای را می‌توانند به یک استایل خاص و شیک مبدل کنند.

شال‌ها و روسری‌های بسیار بزرگ و ضخیم (ساده یا طرح دار) نیز قادر هستند به هر لباس معمولی جان تازه‌ای ببخشند و بسیار مناسب واپسین روزهای پاییز هستند که نسبت به آغاز فصل سردتر هستند.

چنانچه از طرفداران اعتدال و میانه روی باشید، روسری‌های ساده به رنگ شتری یا خاکستری و یا به طور کلی رنگ‌های پاستلی (ملایم و مات) انتخاب‌های بجایی خواهند بود.

گره زدن یک روسری با طرح یا رنگی خاص، به دور گردن، در عرض چند ثانیه می‌تواند استایل پاییزی شما را مد روز تر و برازنده‌تر کند.