سرویس مد و لباس هنرآنلاین: متن سخنان ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران درمورد همدردی این مجموعه با مردم مناطق زلزله زده غرب ایران به شرح زیر است:

"آحاد مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که در همه شرایط، غیرتمند، استوار و یکپارچه در مقابل مصیبت‌ها و بلایا از یکدیگر حمایت می‌کنند .

به همت اتحادیه پوشاک تهران و جمعی از اعضای متعهد، در نخستین مرحله بیش از 20 تن البسه و پوشاک متناسب با شرایط آسیب دیدگان توسط کامیون‌های باری به مناطق زلزله زده اعزام گردید.

با هماهنگی هلال احمر، آماده دریافت و ارسال کمک توسط اعضای مومن و انقلابی اتحادیه هستیم و در راه حمایت از هم‌وطنان زلزله زده شبانه روز آماده ایم .

جمعی از اعضاء اتحادیه پوشاک تهران به صورت خودجوش اقلام و البسه موردنیاز را تهیه و جمع آوری نمودند و به وسیله کامیون های متعدد به مناطق آسیب دیده ارسال کردند که این حرکت جهادی بسیار ستودنی است.

از اعضاء محترم صنف پوشاک تهران درخواست می‌شود تا برای انعکاس بهتر زحمات و همدردی عزیزان در ارسال و اهداء اقلام ضروری و مورد نیاز مردم معزز زلزله زده غرب کشور، تصاویر مرسولات اهدایی خود را به  شماره تلگرام اتحادیه 1005 501  0937   ارسال کنند تا در سایت و کانال رسمی اتحادیه پوشاک نمایه شود."

طی روزهای اخیر، در این رسانه و دیگر مطبوعات اعلام شد که با توجه به گستردگی زلزله اخیر در مناطق غربی کشور، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران پیرو اطلاعیه‌های متعدد، اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از تولیدکنندگان صنایع نساجی و پوشاک کشور کرده است.

افرادی که تمایل همراهی با اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در این جریان انسان‌دوستانه را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چند و چون نحوه ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۲۱۴۹۳ و ۰۲۱۸۸۹۲۱۴۹۴ همین طور  ۰۹۱۹۹۱۹۹۰۳۰ و ۰۹۱۲۳۲۵۹۴۶۵ تماس بگیرند.