سرویس مد و لباس هنرآنلاین: هفته گذشته، رویداد مهمی در عرصه صنعت ایران رقم خورد و مجله "تجارت طلایی" به عنوان اولین و تنها رسانه تخصصی مراکز خرید و مجتمع‌های تجارتی و برندهای برتر کشور توانست برای چهارمین سال متوالی در یک همایش تخصصی، میزبان کارفرمایان، مدیران، اساتید و کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان صنعت خرده فروشی و مراکز خرید کشور باشد.

در این همایش بزرگ و با شکوه که میهمانانی از سراسر کشور در آن حضور داشتندT سخنرانی‌های علمی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه شد.

یکی از بخش‌های ویژه این همایش تجلیل از آتش‌نشان‌ها و جانفشانان حادثه پلاسکو تهران بود که از مرتبط‌ترین و مهم‌ترین صنوف وابسته به مراکز خرید کشور محسوب می‌شوند. این مجله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو، سعی در یادآوری اهمیت موضوع ایمنی در مراکز خرید داشت.

در بخش برندهای مد و لباس، از محمد اعتماد مدیر عامل شرکت ماکسیم به عنوان چهره ماندگار صنعت پوشاک تقدیر شد و برندهای بادی اسپینر، هپی لند، زیلان، مارال چرم و درسا به عنوان برندهای برتر ایرانی شناخته شدند.

همچنین از مجموعه‌های لیلیان مد، یاس مد، و اِروم ناب به عنوان واردکننده های پوشاک خارجی تجلیل شد.

چهارمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر مراکز خرید

شاهرخ کشاورز، سردبیر مجله تخصصی تجارت طلایی در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های پیش روی این نشریه تخصصی و منحصر به فرد افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در سطوح عالی و پیشرفته با حضور اساتید و کارشناسان بین‌المللی از جمله اقدامات آتی این مجموعه خواهد بود.

او ضمن قدردانی از میهمانان عالی رتبه‌ای که در همایش حضور داشتند یادآوری کرد: پنجمین همایش تقدیر از نیروهای ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای مراکز خرید و مجتمع‌‌های تجارت کشور با چهره‌ای بسیار متفاوت در ساختار و محتوا در سال آتی برگزار خواهد شد و در طول سال شاهد برگزاری میان برنامه‌های ارزنده ای در سراسر کشور با محوریت مراکز خرید خواهیم بود.

چهارمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور، 20 شهریور 96 با حضور بیش از 700 تن از کارفرمایان، مدیران، سرمایه‌گذاران و اساتید و علاقه‌مندان در هتل المپیک تهران برگزار شد.

چهارمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر مراکز خرید