سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سارا مهدیان، طراح و مدرس لباس‌های مفهومی، یادداشتی درباره نمایشگاه لباس‌های مفهومی "کت‌واک در اکباتان" در اختیار هنرآنلاین قرار داده است که در ادامه می‌خوانید:

"استودیو سارا مهدیان و تیم طراحی‌اش فعالیت خود را از آگوست ٢٠١٢ آغاز نموده و در طى این سالها تلاش بر نشان دادن تصویرى واقعى از مفهوم در طراحى لباس داشته‌اند.

آنان در این مجموعه نگاهى خیرخواهانه و پر از عشق به حیوانات دارند که به صورت سمبولیک "گربه‌ها" و "شهرک اکباتان" را موضوع قرار داده‌اند.

 این اتفاق از شخصیت‌پردازى کاراکترها گرفته تا طراحى دوخت و سیلوئت هاى متفاوت، پرزنتشین و فضایى که مقابل شماست با همت و تلاش آنان محقق شده است.

عشق مدیر خلاق مجموعه به حیوانات که خود حامى حیوانات نیز مى‌باشد از غذا رسانى به گربه‌هاى محیط زندگى‌اش در "شهرک اکباتان" و نامگذارى آنان آغاز گردید.

گربه‌هایى که به شلوغى و آلودگى زندگى شهرى عادت و به فرار از حیوان آزارها خو گرفته‌اند اما هدف مظلوم نمایى و ایجاد ترحم در بیننده نبوده و نیست و به همین علت حال و هوایى لوکس و فانتزى را براى مجموعه در نظر گرفته‌اند همانند کلاهى که با یک گوش طراحى شده و حکایت از نقص عضو حیوانات به دست حیوان آزارها دارد.

هر "ست" لباس معرف یک کاراکتر بوده و راوى قصه ایست، قصه آن دسته گربه‌هایى که از خیابان‌های نا امن شهر به خانه‌های پر مهر حامیان برده شده‌اند و با وجود نداشتن نژاد و چند رنگ بودنشان که به رنگین کمان تشبیه شده است زندگى آرامى را تجربه می‌کنند و دسته دوم که با کمک حامی‌های مهربان و دریافت غذا و درمان به بقاى خود در پستوهاى این شهر ادامه می‌دهند.

در این میان "راکشا" گربه ماده سیاهى است که طراح به خانه خود آورده و تاکنون تلاش بر تغییر باور عموم نسبت به منحوس بودن این مخلوق زیبا دارد.

ایجاد آگاهى عمومى و اشاعه فرهنگ زندگى مسالمت آمیز با حیوانات و در نظر گرفتن حقوق حیوانات از جانب بازدید کنندگان و مسئولین آرزوى ماست چرا که #حیوانات_در_خیابان_خوشبخت_نیستند."