علی دهباشی مدیرمسئول نشریه بخارا انتخاب حسین انتظامی به عنوان معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای جامعه مطبوعاتی کشور امیدوار کننده دانست و به خبرنگار هنرآنلاین گفت: حسین انتظامی از نظر من فردی شایسته، توانمند و دارای سوابق کاری خوب و موثر است. من ایشان را فردی دلسوز برای مطبوعات شناختم و فکرمی کنم انتخاب وی برای معاونت مطبوعاتی، بهترین گزینه بوده است.

وی تاکید کرد: اینکه یک فرد خودش از اصحاب مطبوعات است و از طرفی دلسوز مطبوعات است خیلی می تواند موثر باشد و این مولفه ها در آقای انتظامی هست.

حسین انتظامی که متولد 1346 مشهد است، دکترای مدیریت استراتژیک دارد و آثاری چون روایت رویت، روزنامه‌نگاری و روزنامه‎داری، مدیریت مطبوعاتی، دغدغه‌های امروز مطبوعات، نقطه، ناوبری وب در کارنامه او به ثبت رسیده است.

نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات، مدیرعامل مؤسسه همشهری، مدیرمسئول روزنامه جامجم، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیئت منصفه مطبوعات، عضو هیئت مدیره انتشارات سروش و ... بخشی از سوابق حرفه‌ای و تخصصی حسین انتظامی است.

این مدرس روزنامه‌نگاری، سه‌شنبه 19 شهریور با حکم علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد منصوب شد.