به‌گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین، بخش خادمان نشر و ترویج کتاب بیست و یکمین دوره جشنواره انتخاب دفاع مقدس (جایزه کتاب سال دفاع مقدس) از فعالان این حوزه موضوعی دعوت کرد تا اطلاعات خود را به این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش که از دبیرخانۀ این جشنواره به دست ما رسیده است، شاغلان در حوزه‌های کتابداری، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای دفاع مقدس (کتابداران، خبرنگاران و فعالان رسانه‌) سراسر کشور می‌توانند با تکمیل فرم زیر در فرمت اکسل و ارسال گزارشی از فعالیت‌های خود در سال 1401، به پست الکترونیکی جشنواره به نشانی ‌‌hdbook.ir[@]gmail.com در این رقابت شرکت کنند.

عملکرد سال 1401 کتابداران، خبرنگاران و فعالان رسانه حوزه موضوعی دفاع مقدس در این برنامه ارزیابی خواهد شد.

بیست‌ویکمین جایزه کتاب سال دفاع‌مقدس که به‌همت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس برگزار می‌شود کتاب‌های چاپ شده در سال 1401 را داوری کرده و برگزیدگان آن در بخشهای مختلف را معرفی خواهد کرد. در برگزاری این جشنواره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و ادبیات ایران، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فراجا،‌ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، مؤسسه داده‌پردازی دانش و فرهنگ، سازمان‌های فرهنگی، ناشران دولتی و خصوصی و پدیدآورندگان آثار مشارکت می‌نمایند.

نصرت‌الله صمدزاده دبیری علمی این جایزه را برعهده دارد.

این برنامه ذیل بخش «خادمان نشر و ترویج کتاب» انجام می‌شود که یکی از بخش‌های جانبی دوره بیست و یکم جایزه کتاب سال دفاع مقدس است. همچنین مجریان برنامه در گروه ایتایی جشنواره آماده شنیدن نظرات پیشنهادی و انتقادی شما هستند.

لطفاً اطلاعات خود را در این فایل اکسل درج نمایید.

دانلود فایل