گروه فرهنگ و ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین - در یکی-دو روز اخیر انتشار یک گفتگوی تحریف شده با استاد اسماعیل آذر شاعر توانمند و خوش‌ذوق کشورمان در برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، هم موجب دل‌آزردگی ایشان شد و هم حواشی ناخوشایندی را در پی داشت. امیدواریم همکاران عزیزمان در رسانه‌ها در تنظیم اخبار دقت بیش‌تری داشته باشند تا حاشیه‌ها متن زندگی مردم را بی‌رنگ نکنند.

هنرآنلاین برای روشن شدن حقیقت گفتگوی کوتاهی با این ادیب برجسته انجام داد که در ادامه اظهارات این  شاعر از نظرتان  می‌گذرد:

 

"تقریبا حدود دو سال است سایت‌های خبری،  مطبوعات و خاصه مردم عزیز، در کوچه و بازار سوال می‌کنند که چرا بنده برنامه مشاعره را کنار گذشته‌ام؛ پاسخ من این بوده که در حال مطالعه برای انجام کاری نو هستم و واقعاً هم همین بوده است.

این بار و پس از دو سال در پاسخ یکی از سایت‌ها، گفتم من آمادگی دارم هر گاه از بنده دعوت شود با کمال میل ایفای وظیفه کنم. ضمن این که این حق یک مدیر است که تصمیم بگیرد، برنامه‌ای باشد یا نباشد و رأی ایشان برای من هم قابل احترام است. پس از تأخیر یاد شده در برنامه مشاعره، رادیو فرهنگ پیشنهاد مشاعره رادیویی کرد و من قلباً خوشحال شدم به همین دلیل جداً وامدار معاون محترم صدا و مدیران رادیو فرهنگ هستم که در حد توانشان از هیچ محبتی دریغ نکردند. اما گفتنی است که طبق مرسوم، گاهی خبری را با تحریف و تغییر منتشر می‌کنند و گاهی نیت و کلام جایشان عوض می‌شود.

ضمناً از ریاست محترم سازمان که شنیدم نهایت مهر را به بنده ابراز داشتند و از روابط عمومی صداوسیما سپاس‌گزاری خود را اعلام می‌دارم. "