به گزارش هنرآنلاین، ثبت نام خبرنگاران متقاضی حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همچنین رسانه‌های متقاضی دریافت غرفه در این نمایشگاه از امروز، بیستم فروردین آغاز شد. این اقدام با هدف تعامل بهتر و بیشتر ستاد برگزاری نمایشگاه با اصحاب رسانه، برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی دقیق، به لحظه و گسترده درخصوص رویدادهای نمایشگاه و همچنین ارائه خدمات لازم برای سهولت در انجام فعالیت اهالی رسانه صورت می‌‎گیرد.  

لازم به ذکر است؛ کمیته روابط عمومی نمایشگاه ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه را از الزامات فعالیت خبری رسانه‌ها اعلام کرده است و تلاش دارد این امکان را بستری مناسب و درخور برای فعالیت اصحاب رسانه قرار دهد. بنابراین هرگونه فعالیت رسانه‌ای در نمایشگاه، منوط به ثبت‌نام در مهلت مقرر و دریافت مجوز از ستاد خبری نمایشگاه است.  

مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ است و این زمان قابل تمدید نخواهد بود. براساس این فراخوان، خبرنگاران هر رسانه می‌توانند با تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز در نشانی survey.porsline.ir/s/mylZBpe و بارگذاری معرفی‌نامه از رسانه محل فعالیت خود برای ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین رسانه‌های متقاضی دریافت غرفه نیز می‌توانند از طریق نشانی survey.porsline.ir/s/LWUI۷IF درخواست خود را ثبت کنند.  

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.