به گزارش هنرآنلاین، در این نشست که ساعت پنج عصر در بنیاد لاجوردی برگزار می‌شود، الهام شوشتری‌زاده، فرزانه قوجلو، محسن آزرم، احسان عبدی‌پور و علی دهباشی حضور دارند و جستارهای این نویسنده را بررسی می‌کنند.

کتاب «آخرین اغواگری زمین» مجموعه‌ هفت جستار از شاعر بزرگ روسیه مارینا ایوانونا تسوتایوا (۱۸۹۲ - ۱۹۴۱) از بزرگ‌ترین شاعران و نویسندگان روسیه‌ قرن بیستم است که آثارش را همسنگ آثار بوریس پاسترناک، اسیپ مندلشتام و آنا آخماتووا می‌دانند. شاعری که در متلاطم‌ترین دوره‌ تاریخ روسیه شاعرانگی را به قلمروی نثر آورد و با بهره‌گیری ماهرانه از زبان، ضرب‌آهنگ و خیال‌پردازی، نثری آفرید که چیزی از شعر کم نداشت.

مترجم کتاب الهام شوشتری‌زاده، دانش‌آموخته‌ کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه علامه طباطبایی ترجمه‌ کتاب‌هایی مانند «روایت و کنش جمعی»، «لنگرگاهی در شن روان»، «رها و ناهشیار می‌نویسم»، «رهبری و قدرت نرم» و «تاریخ جهان: از سپیده دم تمدن» را در کارنامه‌ کاری خود دارد.

این نشست ساعت پنج بعد‌‌‌ازظهر سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن در بنیاد لاجوردی به نشانی کریمخان‌زند، خیابان ویلا، خیابان جعفر شهری (سپند شرقی)، پلاک ۲۰، واحد یک برگزار می‌شود.