به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتاب «گوی‌بیان» سه‌شنبه بیست وچهارم آبان‌ماه، ساعت ۹ صبح با حضور محمدقاسم فروغی، مهدی کاموس و علی شجاعی‌صائین رونمایی می‌شود.

همچنین کتاب «اقیانوس‌آرام؛ روایت‌هایی از سبک‌زندگی علامه‌سیدمحمدحسین طباطبایی» همزمان با چهارمین روز سی‌امین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۱۰:۳۰ با حضور اسماعیل منصوری‌لاریجانی و محمدعلی عباسی‌اقدم رونمایی و به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش خواهد شد.

آیین رونمایی از کتاب «فرهنگ توصیفی فلسفه علم» از دیگر برنامه‌های روز سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه، است که ساعت ۱۳ با حضور موسی اکرمی و هومن پناهنده در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

یاسین حجازی نیز همزمان با چهارمین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۴:۳۰ متن‌خوانی خواهد کرد.

حضور در این نشست‌‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند. این نشست‌ها به‌صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live  پخش خواهد شد.

 سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان‌ماه شروع شده و  تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.