به گزارش هنرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت شاعر آئینی بااخلاص جناب آقای سیدرضا موید رحمة‌الله علیه را به فرزندان و خاندان گرامی ایشان و به جامعه‌ ادبی خراسان تسلیت عرض می‌کنم. شعر روان و دلنشین این هنرمند مومن که غالباً در خدمت معارف و ارزش‌های دینی است یادگار ارزنده‌ او در اینجا و ذخیره‌ گرانبهای او برای نشأه‌ اخروی است ان‌شاءالله. خداوند او را با شهیدان محشور فرماید که همواره محافل یاد آنان را با سروده‌های خود رونق ‌می‌بخشید.»

سیدابراهیم رئیسی هم در پیامی درگذشت مرحوم موید را تسلیت گفت. متن پیام رئیس جمهوری به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت شاعر اهل بیت و استاد بزرگ شعر آیینی کشور، خادم الرضا(ع)، حاج سیدرضا موید موجب تألم و تأثر فراوان شد. ایشان از بزرگان شعر آیینی و مذهبی کشور بود که قریحه‌ای سیال و روان در سرودن شعر به ویژه اشعار مذهبی داشت و علاوه بر مدح اهل‌بیت(ع)، مضامین انقلابی و حماسی دفاع مقدس نیز در دریای اشعار او موج می‌زد. اشعار آیینی و رثایی او نیز همواره مورد استفاده ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) است.

اینجانب درگذشت این شاعر دلسوخته اهل بیت(ع) را به خانواده، یاران و بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علوّ درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌کنم.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سیدرضا مؤید، شاعر پیشکسوت آیینی را تسلیت گفت. متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت شاعر پیشکسوت آیینی، استاد حاج سیدرضا مؤید خراسانی موجب تأثر و تألم فراوان شد. استاد مؤید از تباری ارجمند و رشدیافته خانواده‌ای شریف بود که طبعِ شیرین او، به‌ویژه قطعات و سروده‌های پرمایه و ژرف‌اندیشانه‌اش حلاوت را در جانِ مخاطب می‌ریخت و او را مجذوبِ خویش می‌ساخت.

او از شیفتگان و مروجان فرهنگ رضوی بود و طبع روان را جز به راه راستی و نیکی به کار نگرفت تا شعر فاخر آیینی بقا یابد و خدمت ادبی موثری هم به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه داد.

اینجانب این ضایعه را به خانواده آن زنده‌یاد، اهل فرهنگ و فضیلت و شیفتگان و دوستداران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) تسلیت می‌گویم. خدایش او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که شایسته چنین رفعتی است.»

سیدرضا موید، شاعر نامدار خراسانی عصر جمعه ۱۵ مهرماه در 80 سالگی در بیمارستان امام زمان(عج) مشهد دار فانی را وداع گفت. پیکر او صبح امروز شنبه با حضور مردم مشهد، شاعران و خادمان امام رضا(ع) از تکیه کرمانی‌ها به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و به خاک سپرده شد.