به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری این سازمان، امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه با حضور علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار شد و پژوهشگران برتر در حوزه‌های کتاب (تالیف،تصنیف و ترجمه)، پایان‌نامه، طرح های خاتمه یافته و ایده‌های برتر تجلیل شدند.

اثر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی در بخش پایان‌نامه به مریم موسوی‌زاده از تهران با موضوع «ارائه مدل تحلیل خودکار اطلاعات در نظام های بازیابی اطلاعات بر اساس مصورسازی حوزه‌های دانش» اختصاص یافت.

همچنین سید مصطفی حسینی با موضوع «تاثیر اصلاحات ملی بر جمع و خرج در عصر ناصری (با تکیه بر اسناد دیوانی)» از شهر شاهرود، سکینه قاسم پور با موضوع (بازیابی داستان براساس عناصر متنی و ‍پیرامتنی)  و سمیه زمانی با موضوع «تدوین راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای فروش و امانت کتاب الکترونیک در ایران» از تهران در بخش پایان نامه ها شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزیده حوزه کتاب الهه محبوب فریمانی با موضوع «بررسی ساختار ظاهری و محتوای دفاتر توجیهات در عصر صفوی» از مشهد شناخته شد. در این بخش پیمانه صالحی با بررسی موضوع «مسائل حقوقی مصاحبه های تاریخ شفاهی» و حسن ستاری و امین اله قلانی با کتاب «نشان های شهرداری های ایران (۱۳۵۸-۱۳۳۰) از تهران در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش پژوهشگران سازمان امین محمدی و فرحناز افضلی قادی نیز به عنوان اعضای هیات علمی، برگزیده و تجلیل شدند. همچنین علی کریمیان به عنوان پژوهشگر  کوشا در بخش پژوهشگران سازمان معرفی شد.