سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: بهناز ضرابی‌زاده نویسنده، با این توضیح که کتاب "عروسکم گم شده" را در دست چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: این داستان کودک با موضوع اجتماعی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

او در مورد داستان کتاب، اظهارداشت: دختری در پارک عروسکی را پیدا می‌کند و دوست دارد برای خودش باشد. به مرور اتفاقاتی می‌افتد که دختر به این نتیجه می‌رسد باید صاحب عروسک را پیدا کند.

ضرابی‌زاده با بیان این‌که مشغول تدوین چند کتاب در حوزه دفاع مقدس است، ادامه داد: آخرین کتابم در این زمینه "ساجی" نام دارد که سال 98 توسط انتشارات سوره مهر نشر یافت و سومین اثر در حوزه خاطره‌نگاری محسوب می‌شود. به‌نظرم نثر و زبان کارهایم در این اثر به پختگی رسیده است. کتاب خاطرات نسرین باقرزاده همسر و مادر شهید را در برمی‌گیرد. این اثر از سال‌های کودکی خانم باقرزاده در خرمشهر آغاز می‌شود و تا زمان جنگ در این شهر ادامه می‌یابد. او اصالتا خرمشهری است و با پسر عمویش زندگی مشترک داشته است. این دو از قبل از انقلاب شاهد حوادثی در خرمشهر و آبادان بودند. رخ دادن جنگ، سقوط آبادان و خرمشهر سپس مقاومت آبادان و آزادی خرمشهر درخشان‌ترین خاطرات کتاب محسوب می‌شود.

تالیف و چاپ بیش از 250 اثر داستانی و ادبی در نشریات و مجلات برگزیده کشوری در کارنامه ضرابی‎زاده دیده می‌شود. او برگزیده بیش از 30 جشنواره داستان‎نویسی سراسری، از جمله کسب مقام اول در نخستین جایزه داستان ویژه مخاطبان کودک و نوجوان با موضوع امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، تقدیر شده در چهارمین و ششمین جایزه ادبی اصفهان، کسب مقام‎های برگزیده در هشتمین، نهمین و دهمین جشنواره مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس است. رهبر انقلاب بر کتاب‌های "دختر شینا" و "گلستان یازدهم" او تقریظ نوشته‌اند.