سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: مصطفی خرامان نویسنده ادبیات کودک و نوجوان با این توضیح که کتاب "من ضامن" را در انتشارات به‌نشر در دست چاپ دارد به هنرآنلاین گفت: این رمان کاملا اجتماعی را با نگاهی به روایت ضامن آهو که درباره امام رضا(ع) مشهور است، نوشته‌ام.

او با بیان این‌که کتاب "النگوی شیشه‌ای" را برای نوجوانان به نگارش درآورده است، افزود: این رمان که از سوی انتشارات قصه و داستان به چاپ می‌رسد نیز ماجرایی اجتماعی دارد. به نوعی تحلیل وضعیت اجتماع و شخصیت‌هایی است که برای بدست آوردن پول از هر چیزی سواستفاده می‌کنند.

خرامان که این روزها مشغول نوشتن کتاب جدیدی است، یادآور شد: جلسات "داستان نوجوان" که به شکل حضوری توسط انتشارات مدرسه برگزار می‌شد این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین یک هفته در میان روزهای چهارشنبه با حضور مخاطبان نوجوان برگزار می‌شود. در این جلسه داستان می‌خوانیم و سپس به نقد و نظر درباره آن می‌پردازیم.

او همچنین با توجه به شرایط سخت به وجود آمده برای نویسندگان و ماندن کتاب‌ها در چاپ‌خانه‌ها از وزارت ارشاد خواست به فکر نویسندگانی که امرار معاش آن‌ها از راه نوشتن و چاپ کتاب است باشد.

"خوب، بد، زشت"، "روز تولد"، "حادثه چهارم"، "فصل زرد"، مجموعه داستان "سنگ و شیشه"، "شبگرد ناشی"، "صلح بدون آشتی"، "آرزوی سوم"، "دختران علیه دختران"، "کلاه حصیری" و مجموعه 6 جلدی "پسر سرکار عبدی" از جمله کتاب‌های نشر یافته این نویسنده محسوب می‌شوند.