سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: محمود آموزگار مدیر انتشارات کتاب آمه، درباره آثاری که مراحل آماده‌سازی برای چاپ را طی می‌کنند به هنرآنلاین گفت: کتاب "خواندن برای خواندن" با محوریت ترویج کتابخوانی شامل مجموعه گفت‌وگوهایی با اشخاصی است که در این زمینه فعالیت داشته و دارند.

او ادامه داد: نوش‌آفرین انصاری، علی‌اصغر سیدآبادی، فریبا اقدامی، مهرناز خراسان‌چی، ایوب موحدی‌پور، لیلا کفاش‌زاده، الهه حریریان، مرجان فروغی، حسین راستی، لاله خسروی و مسعود ناصری، یازده نفری هستند که درباره اهمیت کتابخوانی توضیح دادند و ندا موحدی‌پور به عنوان پرسش‌گر نظرات آن‌ها را منعکس کرده است که در قالب یک کتاب نشر می‌یابد.

به گفته نایب رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان، رمان "هتل ایران" نوشته خاطره شیبانی نیز پروسه چاپ و نشر را می‌گذراند.

آموزگار با این توضیح که به‌زودی چاپ دوم کتاب "گوگل و حقوق" منتشر می‌شود، تصریح کرد: این اثر را با همکاری بهرام محتشمی ترجمه کردم. با توجه به این که نیاز بود اطلاعات کتاب به روز شود با ویراست جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این کتاب توسط سیزده حقوق‌دان اروپایی نوشته شده است. ارتباط گوگل یا فضای مجازی با حقوق مالکیت فکری در این اثر مورد بررسی قرار گرفته است.

او افزود: دو کتاب زندگی‌نامه "آلبرت شوایتزر" برنده جایزه صلح نوبل به قلم خودش با ترجمه مریم والا و "در ستایش زمان تلف شده " نوشته آلن وایتمن استاد فیزیک دانشگاه هاروارد در رابطه با گوشی‌های هوشمند و وابستگی‌های بشر امروز با ترجمه محمدرضا فرهادی‌پور نیز به تازگی توسط انتشارات کتاب آمه نشر یافتند.