سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، کاوه کیانی شاعر، عکاس و گرافیست، با این توضیح که کتاب "عاشقانه 2" در دست آماده‌سازی برای انتشار است به هنرآنلاین گفت: این اثر مجموعه‌ای از عکس‌های رئالیست لنداسکیپ خودم به انضمام عکس‌های یکی از استادان عکاسی با تکنیک‌های مینی‌مال و آنفولوگرافی از طبیعت را دربرمی‌گیرد.

او با بیان این که مخاطبان در مواجه با کتاب، نگاه عاشقانه رئال و نگاه سورئال به طبیعت و لنداسکیپ را شاهد هستند، افزود: در کتاب "عاشقانه 2 " فضا کمی متفاوت‌تر از جلد نخست است و نوشته‌ها کوتاه‌تر و در قالب نثر ارائه خواهند شد. عکس‌های کتاب نیز محصول دهه 80 و اواخر 90 هستند. این کتاب نیز توسط انتشارات فیروزباران منتشر می‌شود.

کیانی همچنین درباره تجدید چاپ کتاب "عاشقانه‌ها" که جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود، اظهارداشت: این اثر چهل تصویر شاعرانه دارد و می‌توان گفت این کار برای نخستین بار انجام شده که اثری با ادغام شعر و عکس انتشار یافته است. خوش‌بختانه کتاب با استقبال و بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. 

او نتیجه این کتاب را نگاه ساده به عکاسی و سبک زندگی دانست و توضیح داد: عکس‌های کتاب "عاشقانه" پیچیدگی مفهومی و تکنیک عکاسی نداشت. مجموعه‌ای رنگارنگ که بسیار بی‌تکلف انتخاب شدند. عکس‌های کتاب حال و هوای درون آدم را به نمایش می‌گذارد و مصداق حال خوب بهتر از هوای خوب است. "عاشقانه" ثبت لحظه‌به‌لحظه اتفاقات ساده است برای همین تاثیر خوبی بر مخاطب گذاشت. البته شعر و غزل‌های سیدمحمد سادات‌اخوی نیز در این میان تاثیر آن را دوچندان کرد. ریتم کتاب نیز حس زنده و پویایی را منتقل می‌کند.

یادآوری می‌شود، جلد نخست کتاب "عاشقانه" با زیر عنوان چهل تصویر شاعرانه، با مقدمه عبدالعظیم صاعدی، شعر سیدمحمد سادات‌اخوی و عکس کاوه کیانی در سال 1395 توسط انتشارات فیروزباران در شمارگان 1000 نسخه به چاپ رسیده است.

"نگاهم"، "کبوترانه"، "دلداری"، "شبانه"، "سرگردان"، "برکه"، "وضعیت هشدار"، "چشم خاموشی"، "شبانه"، "گنجشک"، "نی‌نواز"، "تماشا" و "شیرین" عناوین برخی غزل‌های عاشقانه کتاب محسوب می‌شود که در قالبی متفاوت در کنار 40 عکس قرار گرفته است.