به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، سیدعباس صالحی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد را به عنوان دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران  منصوب کرد.

در حکم وزیر ارشاد آمده است:

"نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی سی‌وهفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران"  منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران و اهالی‌قلم و نشر، در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید."

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست‌و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی آمده است:

"نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت الهی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه فرهنگی و علمی ایران و جهان شود."