سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، جعفر ابراهیمی(شاهد) شاعر و نویسنده، درباره آثاری که در دست چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین گفت: داستان علمی، تخیلی و طنزآمیزی را دو سال پیش نوشتم که این روزها در حال بازنویسی اساسی برای چاپ آن هستم. عنوان موقت آن را "نویسنده و جادوگر" انتخاب کرده‌ام.

او این کتاب را مناسب مخاطب نوجوان دانست و افزود: در این داستان دانشجوی ادبیاتی می‌خواهد درباره دوران شاهنشاهی پایان‌نامه بنویسد و با یک پیرزن آشنا می‌شود که اطلاعات خوبی در این زمینه دارد. این اثر توسط نشر طلایی منتشر خواهدشد.

ابراهیمی با این توضیح که کتاب "از بهشت تا زمین" به تازگی از سوی انتشارات علمی فرهنگی به چاپ رسیده، تصریح کرد: این اثر مناسب کودکان پایه چهارم و پنجم دبستان است و با توجه به زندگی آدم و حوا و آفرینش انسان نوشته شده.

او همچنین از انتشار کتاب "خرس تنبل" خبر داد و گفت: این داستان نمادین را برای کودکان نوشتم و درباره بچه خرس تنبلی است که فعالیتی ندارد و چاق شده. اما طی اتفاقاتی درمان می‌شود. شهر قلم ناشر کتاب است. 

"تو بوی سیب می‌دهی"،"آسمان خون گریه کن!"، "فصل خون مهتاب"، "چیستم من؟"، "خورشیدی اینجا، خورشیدی آنجا"، "آواز پوپک"، "بوی کال یاس"، "صلح مثل چای تازه دم"، "مثل یاس"، "لبخند شبنم‌ها"، "دوستی کلاغ و کبوتر" و "شکوفه‌های شعر" عناوین چند کتاب منتشر شده ابراهیمی است.