به گزارش هنرآنلاین، پادکست میان‌رشته‌ای «آمونیاک» با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی تلاش می‌کند مسائل روز جامعه مدرن را از زوایای مختلف مورد تحلیل قرار دهد.


این پادکست، رویکردی آموزشی یا دانشگاهی ندارد و بیشتر با نگاهی تحلیلی و کارکردی به موضوعات می‌پردازد. در هر قسمت، یک موضوع مشخص از منظر مارکتینگ و برندینگ در کنار دیدگاه‌های گوناگون علوم انسانی شامل روانشناسی، جامعه‌شناسی، فلسفه، تاریخ، فرهنگ و هنر بررسی خواهد شد.

فلسفه نام «آمونیاک» برگرفته از خاصیت این ماده است؛ همان‌طور که استنشاق آمونیاک موجب هوشیاری فرد بی‌هوش می‌شود، این پادکست نیز با هدف افزایش سطح آگاهی و هشیاری اجتماعی طراحی شده است.
تهیه‌کنندگی این مجموعه بر عهده‌ی رادیوگوشه است؛ نهادی که پیش‌تر تجربه‌های موفقی در تولید کتاب‌های صوتی داشته و با گوشه‌ی پادکست، پادکست‌های متنوعی را در دسترس طیف وسیعی از مخاطبان قرارداده است و این بار در قالبی میان‌رشته‌ای، پروژه‌ای جدید را به اجرا گذاشته است.


نسخه صوتی «آمونیاک» به زودی در بسترهای ‌‌‌متنوع پادگیر منتشر می‌شود، اطلاعات انتشار اپیزودها هم علاوه بر صفحات رسمی رادیوگوشه، گوشه‌ی پادکست و پادکست آمونیاک، در  صفحات شبکه‌های اجتماعی مهمانان برنامه منتشر خواهد شد.


آمونیاک»به آدرس  Ammoniac.podcast در شبکه های اجتماعی و  به ابتکار هیوا میرزایی، مدیر ارشد مارکتینگ و برندینگ و مشاور کسب‌وکار شکل گرفته است. میرزایی که تجربه‌ی همکاری با برندهای مطرح داخلی و خارجی و همچنین داوری در جشنواره‌های تبلیغاتی آمریکا و کره جنوبی را در کارنامه دارد، هدف از راه‌اندازی این پادکست را«اشتراک‌گذاری تجربه‌های حرفه‌ای و بررسی اثرگذاری تبلیغات و برندها بر ذهن، رفتار و جامعه» عنوان کرده است.