به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران ؛ ششمین فیلم از دوره چهل و هفتم ( بهار 96 ) و از بخش " چشم انداز کمدی رمانتیک "،روز چهارشنبه 3 خرداد ماه ساعت 17، فیلم " تعطیلات رمی " به کارگردانی ویلیام وایلر و با هنرمندی؛گریگوری پِک، آدری هپبورن، ادی آلبرت، هارتلی پاور، هارکورت ویلیامزبه مدت 119 دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

در این فیلم یک شاهزاده‌ی جوان از قید و بندهای تشریفاتی زندگی درباری می‌گریزد و به خیابان و گردش و بستنی خوردن و مو کوتاه کردن و موتورسواری می‌زند. اما جامعه آن قدرها هم امن و مطمئن نیست که هر تغییر آداب زیستی را برتابد؛ پس نگهبانی لازم است. اما نقش مرد ملازم او در این پرسه زنی‌ها، فقط همین نگهداری از شاهزاده نیست. بلکه شوق عاشقی هم به آن پیوند می‌خورد و رهایی از قیود را معنایی دیگر می‌بخشد. تا این نقطه‌ی توصیفمان از «تعطیلات رمی» هنوز ضرب نامتعارف آن در نگاه به این موقعیت داستانی، نواخته نشده. ضربه‌ی اصلی که اتفاقی یگانه در سینمای کلاسیک هالیوود است.

یادآوری می‌شود؛علاقه مندان جهت استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می‌توانند،روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ،ساعت 17 به موزه هنرهای معاصر تهران،واقع در خیابان کارگرشمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.