سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بدون تاریخ، بدون امضا" به کارگردانی وحید جلیلوند درباره زمان اکران این فیلم در داخل کشور به خبرنگار هنرآنلاین گفت: فعلا زمان اکران فیلم مشخص نشده است و منتظر پاسخ مدیران فستیوال فیلم ونیز هستیم، تا اولین اکران جهانی خود را پشت سر بگذارد و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که این فیلم چه زمانی در ایران اکران شود.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره تغییرات احتمالی فیلم "بدون تاریخ، بدون امضا" برای اکران عمومی نیز اظهار کرد: از آنجایی که هنوز پروانه نمایش دریافت نکرده‌ایم، فعلا دراین باره نمی‌شود سخنی گفت، چرا که باید نظرات دوستان در وزارت ارشاد را نیز لحاظ کنیم، اما اگر تغییراتی هم باشد بسیار اندک خواهد بود.

بدون تاریخ بدون امضا

وی درباره ساخت سریال "بازگشت" و  کارگردانی آن نیز بیان کرد: طرحی را چند سال پیش به نام "بازگشت" نوشته بودم که در 30 قسمت آماده نگارش است و علی زرنگار مشغول تحقیق و نگارش متن است و کارگردان آن نیز برخلاف آنچه که پیش از این در رسانه‌ها منتشر شده بود، وحید جلیلوند نخواهد بود و هنوز به مرحله انتخاب کارگردان نرسیده‌ایم.

فیلم "بدون تاریخ، بدون امضا" دومین تجربه برادران جلیلوند  پس از "چهارشنبه 19 اردیبهشت" است  که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم درباره کاوه نریمان یکی از پزشکان پزشکی قانونی است که در محل کارش با جسدی مواجه می‌شود که وی را پیش از این می‌شناخته است و حالا برای تشخیص علت مرگ او دچار مشکلاتی می‌شود. در این فیلم امیرآقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، سعید داخ، علیرضا استادی و زکیه بهبهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.