به گزارش هنرآنلاین، این جلسه با حضور هیات داوران بخش "پویانمایی" این دوره از جشنواره شامل آقایان مجید اسماعیلی، بهرام عظیمی، هادی محمدیان، بهرام جلالی پور و سیدعلیرضا گلپایگانی برگزار شد.

معرفی اجمالی داوران بخش "پویانمایی" سومین جشنواره ملی فیلم سما:

مجید اسماعیلی: متولد 1339 ، مدرس دانشگاه، تهیه کننده و کارگردان انیمیشن است و سازنده انیمیشن "پادشاه آب" و تهیه کننده آثار انیمیشن "داستان سامرا" و "درخت طوبی" و چند فیلم سینمایی و سریال بوده است.

بهرام عظیمی: متولد 1345 تهران. کارگردان نخستین اثر سینمایی بلند و انیمیشن با نام "تهران 1500" و سازنده آثار و شخصیت های مختلف کارتونی در تلویزیون بوده است. داوری بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی را به عهده داشته و صاحب جوایز بسیاری در زمینه کاریکاتور و انیمیشن شده است.

هادی محمدیان: کارگردان انیمیشن و سازنده آثاری چون "بینا و دینا"، "پرواز تا بی‌نهایت" و "شاهزاده روم" و دارنده جوایز و تقدیرهایی در جشنواره های عمار، فجر، رویش، ققنوس و جشن خانه هنرمندان می باشد.

بهرام جلالی پور: نویسنده داستان و فیلمنامه و نمایشنامه برای کودکان و در زمینه انیمیشن مانند زندگی حضرت سلیمان و نویسنده کتاب هایی در زمینه هنر است.

سیدعلیرضا گلپایگانی: متولد اهواز، دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن در دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر، دانشجوی دوره دکترای پژوهشی هنر در دانشگاه هنر اصفهان و مدیر عامل شرکت تخصصی تولید انیمیشن "حرکت کلیدی" می باشد.

سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه سما با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در تاریخ 26-30 فروردین ماه در سینما فلسطین تهران برگزار می شود