به گزارش هنرآنلاین، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربه منظور اعتلای هنرصنعت سینمای ایران وارتقای کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی در معرفی اثر هنری و جذب مخاطبین بسوی سینما و همچنین ترغیب وتشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی، اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوستر، آنونس فیلم‌های سینمایی می‌نماید.

مقررات عمومی:

اقلام تبلیغاتی فیلمهای سینمایی داستانی که از تاریخ 1/10/94 لغایت 1/10/95 به نمایش عمومی درآمده‌اند می‌توانند در این بخش از مسابقه شرکت نمایند.

هیئت انتخاب و داوری متشکل از سینماگران و کارشناسان فنی وهنری آثار دریافتی را با رعایت استانداردها و الویت‌های جشنواره که در اختیار دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی قرارگرفته باشند را مورد قضاوت قرار خواهند داد و جوایز خود را در بخش عکس، پوستر، آنونس و تیزر را به برگزیدگان اهدا می‌نمایند.

 تکمیل فرم تقاضای شرکت درجشنواره به منزله قبولی مقررات آیین نامه شرکت در جشنواره می‌باشد.

به تمامی آثار راه یافته به بخش اقلام تبلیغی گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

 برگزارکننده مجاز به استفاده از آثار منتخب جهت چاپ درکتاب وامور فرهنگی دیگر باذکر نام صاحب اثر می‌باشد.

 اخذ تصمیم نهایی درباره مواردی که در آیین‌نامه ومقررات پیشبینی نشده به عهده شورای برگزاری جشنواره می‌باشد.

 بخش عکس

 عکاسان ملزم به ارائه مجموعاً هشت عکس صحنه و چهار عکس پشت صحنه از هر فیلم می‌باشند.

 هرعکاس حداکثر با پنج اثر از فیلم‌های اکران شده می‌تواند متقاضی حضور دراین بخش باشد.

عکس‌ها باید در ابعاد 20 در 30 و روی کاغذ عکاسی چاپ و فایل دیجیتال آنها با ابعاد 30 در 45 و فرمت jpg با روزولوشن 300dpi برروی CD به دبیرخانه ارسال گردد.

نوشتن نام ونام خانوادگی به همراه نام اثر و شماره تماس عکاس بر روی CD الزامی است.

 تمامی عکس‌های هر مجموعه باید رنگی یا سیاه وسفید باشد.

 استفاده از نرم افزارهای روتوش عکس تا جاییکه به اصالت عکس خدشه وارد ننماید مجاز است (ویرایش عکس‌ها درحد اصلاح رنگ و نور مجاز است)

 اطلاعات ثبت شده دوربین باید در عکسهای ارسالی قابل رویت باشد

آخرین مهلت ارسال آثار 30/9/95 می‌باشد.

 بخش پوستر

 اندازه پوسترها باید حداقل 45 در 60 وحداکثر 100 در 70 سانتیمتر باشد ارائه فایل پوستردر فرمت TIF یا JPG با کیفیت 300dpi در قطع 100 در 70 به همراه پرینت A3 الزامی است.

 آثار ارسالی حتماً باید به مرحله چاپ افست رسیده و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارا باشند.

 هر طراح مجاز به ارسال حد اکثر پنج اثر در این بخش می‌باشد.

 آخرین مهلت ارسال آثار 30/9/95 می‌باشد.

تیزر و آنونس

آنونسها باید به صورت دیجیتال (DCP) به همراه نسخه ویدیوئی (SD یا HD) ارائه شوند.

 تیزرها باید به صورت نسخه ویدیوئی (SD یا HD) ارائه شوند.

زمان تیزر و آنونس آزاد است.

هنرمندان این بخش حداکثر با پنج اثر می‌تواند در این بخش شرکت نمایند.

 آخرین مهلت ارسال آثار 30/9/95 می‌باشد.

علاقمندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه بخش اقلام تبلیغی واقع در خیابان سمیه، خیابان خاقانی، کوچه طبرسی، پلاک 6، طبقه 3 ارسال نمایند.