سرویس سینمایی هنرآنلاین: افشین سنگ چاپ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "لیسانسه‌ها" به کارگردانی سروش صحت هستم. علاوه بر این بازیگردان فیلم سینمایی "طاقباز" به کارگردانی شهرام اسدزاده نیز خواهم بود و به زودی با نمایش "خاتون" به کارگردانی حسین عالم بخش به روی صحنه تئاتر می‌روم و این روزها مشغول تمرین این نمایش هستیم.

وی درباره حضورش در سریال "لیسانسه‌ها" و نقشی که در آن ایفا می‌کند، بیان کرد: داستان سریال درباره سه جوان است که از طبقه متوسط جامعه هستند و من نقش پدر یکی از این جوان‌ها را در این سریال بازی می‌کنم.

بازیگر فیلم" جیب‌بر خیابان جنوبی" که پیش از این نیز سابقه بازی‌گردانی در سریال "نرگس" را داشته است، درباره این حرفه بیان کرد: بازی‌گردانی در تمام دنیا یک شغل رسمی است ولی متأسفانه در سینمای ایران خیلی مورد توجه نیست. این در حالی است که حضور بازی‌گردان در یک فیلم سینمایی یا تلویزیونی بسیار مؤثر و پررنگ است و یکی از پایه‌های ساخت فیلم می‌تواند باشد. امیدوارم دوستان کارگردان و تهیه‌کننده به این موضوع واقف باشند و استفاده از بازی‌گردان نیز در سینمای ایران پررنگ‌تر شود.

سنگ چاپ در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند با حضور قشر سینماگران جوان، بازیگردانی برای آن‌ها جدی‌تر از نسل قدیم باشد، گفت: فکر نمی‌کنم بازی‌گردانی در ایران خیلی مورد استقبال قرار بگیرد و فکر هم نمی‌کنم که این جریان را به‌جز چند کارگردان در کارهایشان مورد استفاده قرار داده و پیش ببرند.

وی در خاتمه درباره حضور در نمایش "خاتون" نیز اظهار کرد: در نمایش "خاتون" که نمایشی است مذهبی، نقش جابر خزانه‌دار را بازی می‌کنم که یک نقش منفی است. داستان نمایش نیز به بعد از واقعه عاشورا و ورود کاروان اسرا به شام می‌پردازد.