سرویس سینمایی هنرآنلاین: ارمیا قاسمی که سال‌ها در عرصه مدلینگ فعالیت کرده است، به واسطه فیزیک و چهره مناسب و حضور در سریال" آسپرین"، این روزها تبدیل به یکی از چهره‌های شناخته‌شده عرصه بازیگری شده است.

او درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: قرارداد حضور در فیلم سینمایی "زنی در ارابه چوبی" به کارگردانی خداداد جلالی را به امضا رساندم که برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد‌هایی برای حضور در تلویزیون نیز دارد افزود: از ابتدا در حوزه بازیگری فعالیت داشتم و چند کار تئاتری و فیلم سینمایی که اکران نشده است در کارنامه دارم، اما الان به واسطه دیده شدن سریال " آسپرین" پیشنهاد‌هایی دارم، هم برای حضور در دو سریال تلویزیونی است و هم حضور در شبکه نمایش خانگی که مشغول بررسی آن‌ها هستم.

این بازیگر همچنین به بازخوردهای مخاطبان پس از پخش سریال اشاره کرد و ادامه داد: خوشحالم حضورم در این سریال مؤثر بوده و کارم دیده شده است. خوشبختانه بازخوردها از سوی مخاطبان این سریال خیلی خوب بود و برخی از مخاطبانم که مرا از قبل می‌شناختند وقتی کار را دیدند فکر نمی‌کردند که بازی من این‌گونه باشد و از بازی و کارم در فیلم راضی بودند.

قاسمی در ادامه به فصل دوم سریال اشاره کرد و گفت: حضور من در فصل دوم "آسپرین" بستگی به فیلمنامه دارد. من کار را دوست داشتم و امیدوارم در فصل دوم نیز حضور داشته باشم. به هر حال "آسپرین" تجربه خیلی خوبی برای من بود. در کنار بازیگران خیلی خوبی کار کردم و کارگردان جوانی که از تجربیاتش بسیار استفاده کردم و در کارم بسیار تأثیر گذاشت.

این مدل ایرانی درباره حضور در عرصه مدلینگ اظهار کرد: فعلاً مدتی است که فعالیت خاصی در این زمینه ندارم، اما اگر پیشنهاد خوبی باشد، قبول می‌کنم. متأسفانه سطح مدلینگ در ایران نسبت به سایر کشورهای فعال در این حوزه بسیار پایین است و بازخورد خیلی خوبی تاکنون نداشته است و خیلی به مدل‌ها توجه نمی‌شود. به همین دلیل هم چند سالی است که از آن فضا به سمت کلاس‌های تئاتر و بازیگری رفتم و ترجیح می‌دهم در این حوزه فعالیت داشته باشم تا مدلینگ. متأسفانه فضای مدلینگ روز به روز به جای بهتر شدن، بدتر می‌شود.