سرویس سینمایی هنرآنلاین: پدرو آلمودوار روز پنجشنبه اعلام کرد اما سوارز و آریادنا اوگارته در فیلم "سکوت" (Silencio) بازی می‌کنند که فیلمبرداری آن ماه مه در اسپانیا شروع می‌شود.

این درام زنانه متمرکز بر سرنوشت، پیچیدگی گناه و آن چیزی است که آدم‌ها را وادار می‌کند و سوارز و اوگارته در آن نقش شخصیتی به نام خولیتا را در مقاطع زمانی مختلف بازی می‌کنند. سوارز یکی از بازیگران کارکشته اسپانیاست و برای فیلم "سگ در آخور" جایزه گویا گرفت. اوگارته برای بازی در فیلم "El Tiempo Entre Costuras" شهرت دارد. آلمودوار که برای همکاری مستمر با بازیگران زن محبوب خود شهرت دارد، در حرکتی نامعمول در پروژه 9.8 میلیون دلاری "سکوت" که برادر تهیه‌کننده‌اش، آگوستین آلمودوار در نوشتن فیلمنامه و انتخاب بازیگران همکاری کرده، بازیگرانی جدید را انتخاب کرده است.

"سکوت" سی سال از زندگی خولیتا را به تصویر می‌کشد. داستان از 1985 آغاز می‌شود، زمانی که به نظر می‌رسد اوضاع خیلی بهتر از زمان حال است، 2015، زمانی که انگار دیگر نمی‌توان چیزی را درست کرد و او در آستانه جنون قرار دارد.

اینما کوئستا، رزی دی پالما، ناتالیا پوزو، پیلار کاسترو، داریو گراندینتی، دانیل گراو، خواکین نوتاریو و بلانکا پارس دیگر بازیگران "سکوت" هستند. سکوتی که در عنوان فیلم آمده است بیشتر به دختری اشاره دارد که خولیتا واقعا او را نمی‌شناسد و کسی که مرکز بیشتر اتفاقات فیلم است.

آلمودوار سال 2003 برای فیلم "با او حرف بزن" برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و برای همین فیلم نامزد اسکار بهترین کارگردان بود. او سال 1999 برای "همه چیز درباره مادرم" جایزه بهترین کارگردان را از جشنواره فیلم کن دریافت کرد و سال 2006 برای "بازگشت" برنده جایزه بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد. آلمودوار سال 1988 هم برای فیلم "زنان در آستانه فروپاشی عصبی" جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز گرفت. "مرا باز کن! مرا ببند!"، "آموزش بد"، "آغوش‌های گسسته" و "پوستی که در آن زندگی می‌کنم" از دیگر فیلم‌های این فیلمساز 65 ساله است. او آخرین بار دو سال پیش کمدی "خیلی هیجان‌زده هستم!" را روی پرده سینماها داشت.

هالیوود ریپورتر / 26 مارس