سرویس سینمایی هنرآنلاین: تام هنکس و استیون اسپیلبرگ این روزها برای پنجمین بار با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این فیلم که نام آن هنوز مشخص نشده است، یک تریلر است که داستان آن در دوران جنگ سرد روی می‌دهد.

اینترتینمنت ویکلی پنجشنبه اولین عکس هنکس و اسپیلبرگ در پشت صحنه فیلم را منتشر کرد.

فیلم از روی ماجرایی واقعی ساخته شده و درباره یک وکیل آمریکایی به نام جیمز داناوان با بازی هنکس است.

در سال 1960، در اوج جنگ سرد بین آمریکا و روسیه، هواپیمای فرانسیس گری پاورز خلبان آمریکایی در یک ماموریت جاسوسی در حریم هوایی روسیه سقوط می‌کند و پاورز اسیر روس‌ها می‌شود. داناوان توسط سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا، سیا به کار گرفته می‌شود تا برای آزادی پاورز با سازمان اطلاعاتی شوروی، کا.گ.ب. وارد مذاکره شود.


تام هنکس و استیون اسپیلبرگ

آلن آلدا، ایمی رایان، مارک رایلنس، بیلی ماگنوسن و ایو هیوسن دیگر بازیگران این فیلم هستند که این روزها در مرحله پس از تولید است.

فیلمنامه را جوئل و ایتن کوئن سینماگران برنده اسکار نوشته‌اند. شروع این پروژه به سال قبل بازمی‌گردد. فیلمنامه اولیه را مت چارمن نوشته بود.

این فیلم تولید دریم ورکس است و 16 اکتبر 2015 اکران می‌شود.

هنکس و اسپیلبرگ پیش از این در فیلم‌های "نجات سرباز رایان"، "ترمینال" و "اگر می‌توانی من را بگیر" در مقام بازیگر/کارگردان کار کرده‌اند و هر دو تهیه‌کننده سریال کوتاه "گروه برادران" تولید شبکه اچ‌بی‌او بودند. برادران کوئن نیز پیش از این در تریلر جنایی "قاتلان پیرزن" با هنکس همکاری کرده‌اند.