سرویس سینمایی هنرآنلاین: کمیسیون تحول اقتصادی ایالت کلرادو روز جمعه با اعطای این بسته تشویقی موافقت کرد.

وسترن "هشت نفرت‌انگیز" (The Hateful Eight) می‌تواند در مزرعه‌ای به مساحت 900 آکر در غرب شهر تلوراید فیلمبرداری شود که البته این مسئله به موافقت مسئولان این شهر بستگی دارد.

در صورت موافقت، پروژه 44 میلیون دلاری کوئنتین تارانتینو می‌تواند مهم‌ترین پروژه سینمایی پس از وسترن "شهامت" (1969) با بازی جان وین باشد که در کلورادو فیلمبرداری می‌شود. آن فیلم در سه شهر در حومه کلورادو فیلمبرداری شد. داستان وسترن "هشت نفرت‌انگیز" در سال‌های پس از جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد. فیلمبرداری این پروژه ژانویه 2015 شروع می‌شود و دسامبر همان سال روی پرده می‌رود.

هاروی و باب واینستین به عنوان مدیر تولید بار دیگر با تارانتینو همکاری می‌کنند. آن‌ها پیش از این در فیلم‌های دیگر چون "سگدانی" و "جانگو آزاد شده" با هم کار کرده‌اند. فیلم تارانتینو به صورت 65 میلی‌متری فیلمبرداری می‌شود و به صورت 70 میلی‌متری و در ادامه 35 میلی‌متری اکران می‌شود.

هنوز اسامی بازیگران "هشت نفرت‌انگیز" اعلام نشده است، اما از ساموئل ال. جکسن، جنیفر لارنس، مایکل مدسن، والتن گاگینز، بروس درن و تیم راث به عنوان بازیگران این فیلم یاد می‌شود.

ماجرای "هشت نفرت‌انگیز" در چشم‌انداز برفی وایومینگ در دوران پس از جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد و از جایی آغاز می‌شود که بوران یک دلیجان را از مسیرش منحرف می‌کند. فیلم درباره یک گروه بی‌رحم و بی‌اعتماد به هم شامل دو جایزه‌بگیر رقیب، یک سرباز خائن و یک زندانی زن است که وسط ناکجاآباد از یک بار سر درمی‌آورند.

شخصیت‌ها عبارت‌اند از سرگرد مارکوئیس وارن (شکارچی مجرم)، جان روث (مامور اعدام)، دیزی دامرگو (زندانی)، کریس منیکس (کلانتر)، باب (مکزیکی)، اوسوالدو موبری (مرد کوچک)، جو گیج (گاوچران) و ژنرال سندی اسمیترز (افسر ائتلاف ایالات جنوبی).

هالیوود ریپورتر / 28 سپتامبر